Hujan Yang Turun Bagaikan Mutiara…

salam buat semua, harapnya kalian bahagia…

hujan… itulah topik kita pada hari ini… asal nak balik ofis je musti hujan… lebat pulak tu. ditambah pulak dengan angin yang bertiup kencang dan juga halilintar yang boleh membuatkan degup jantung ku berbunyi..dukdapdukdap (agaknye ler…). aarrrggghhh.. klu lambat balik musti jalan jem… ni yang den tak gemor nih… ok la rase2 macam dah reda… gua chow dulu la………………..

About these ads

8 Responses to Hujan Yang Turun Bagaikan Mutiara…

  1. Eleh. Hujan sikit je tuh. Belum lagi ribut ais. :D

  2. amien7 says:

    bila ari ujan teringat aku akan peristiwa wiper kete cik suzila kassim..sungguh lawak perlakuanmu itu..

  3. axl rose says:

    wow suzila kassim pakai tudung la.. kat sebelah tu..

    alah, cik suzila kan naik mobil, tak basah pon, lain lah kami nie yg naik kuda itam.. mmg gerenti basah la… no prob punya lah…

  4. axl rose says:

    wiper adalah satu device yg digunakan utk membuang ayer ujan di chermin depan sesebuah keta…
    oleh itu, gunakanlah sebaik mungkin wiper yang telah disediakan disetiap keta…

  5. minqalbi says:

    Salam Su..
    Comeile pakai tudung…nmpak ayu n manis…Smga jd wanita solehah ye dik :)

  6. Hujan yang turun bagaikan mutiara
    Berkilau bersinar berkerdipan
    Subur menghijau bumi terbentang
    Dan bayu berpuput lembut

    Cinta yang bersemi
    Diwaktu hujan turun
    Menyirami ketandusan hati
    Dan hujan turut mengiringi
    Engkau pergi…

    Selembut hujan bercurahan
    Begitulah cinta ini
    Semesra bumi yang disirami
    Begitulah hati ini

    Hujan yang turun bersama air mata
    Bersama pedih, bersama rindu
    Kau datang dan kau pergi jua
    Rindu lagi…

  7. axl rose says:

    susito yang kecik…

    dengar la ckap kak sharyna tu… bagus tu

  8. suzila says:

    salam buat semua rakan-rakan, terutama buat axl rose d juga minqalbi,
    t.ksh ye… su akan dgr nasihat kalian yg su anggap mcm abang d kakak su sndiri…. kiter tgk je nnt…. key cayang… :-)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: